Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

1, Cégadatok

  • Cégnév: Lovas Ferenc Gyula EV.
  • Cég rövidített neve: Lovas Ferenc Gyula EV.
  • Székhely és levelezési cím: 5000 Szolnok, Tégla utca 43.
  • Nyilvántartási szám: 57393513
  • Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Bíróság
  • Adószám: 59373298-2-36
  • Közösségi adószám: HU59373298
  • Bankszámlaszám: 10404993-50527070-52661002 (K&H)
  • Vevőszolgálati telefonszám +36 20 / 566-35-35
  • E-mail elérhetőséghello@thecode.hu
  • Webáruház címe: https://thecode.hu/termekkategoria/sablonok/
  • A cég tevékenysége: Egyedi szoftverfejlesztés
  • Tevékenység nyilvántartási száma: 6201
  • A webáruház Lovas Ferenc Gyula EV. kizárólagos tulajdonában áll.
  • Jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek nyelve magyar.

2, Bevezető rendelkezések

  • Kérjük, amennyiben vásárlója, megrendelője, illetve aktív felhasználója kíván lenni a https://thecode.hu/ alatt működő webáruházunknak (a továbbiakban: Webáruház), figyelmesen olvassa el jelen Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: Általános Szerződési Feltételek) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve (a továbbiakban felhasználó, megrendelő, vásárló, vagy fogyasztó).
  • A Webáruházat csak az ÁSZF feltételeit és az adatvédelmi nyilatkozatot elfogadó személy használhatja. Azaz a Webáruház használata során a felhasználónak el kell fogadnia az ÁSZF feltételeit, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban szereplő adatkezelést. Ennek hiányában a felhasználó köteles haladéktalanul megszakítani a webáruház megtekintését, abban vásárlást nem eszközölhet.
  • Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a webáruház szolgáltatásait.
  • Jelen Általános Szerződési Feltételeket a regisztrációs folyamat során megismerheti és elfogadhatja a felhasználó. Amennyiben az Általános Szerződési Feltételeket nem kívánja elfogadni, sajnálatos módon nem tudja igénybe venni webáruházunk szolgáltatásait.
  • Tájékozottsága érdekében kérjük, rendszeresen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket. A módosításokat Lovas Ferenc Gyula EV. (a továbbiakban Szolgáltató) azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi.
  • A webáruház fenntartja magának a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket módosítsa a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:191. § (4) bekezdése alapján. Az Általános Szerződési Feltételek módosításáról a webáruház Önnek a regisztráció során megadott e-mail címére értesítést küld. Kérjük, 15 napon belül jelezze webáruházunknak, amennyiben a módosított Általános Szerződési Feltételeket nem kívánja elfogadni. Amennyiben ezt 15 napon belül nem jelzi részünkre, azzal a módosított Általános Szerződési Feltételeket elfogadja. Amennyiben 15 napon belül jelzi, hogy nem kívánja elfogadni a módosított Általános Szerződési Feltételeket, azt tudomásul vesszük, de tájékoztatjuk Önt arról, hogy akkor nem tudja igénybe venni a webáruház szolgáltatásait. Az Általános Szerződési Feltételek csak alapos okkal módosíthatóak, amelyek a webáruház működésének lényeges változását jelenthetik, jogszabályi változást, hatósági határozatot, új szolgáltatásokat, stb.
  • A webáruházon keresztüli vásárláskor küldött e-mailben egy link közvetlenül az aktuálisan hatályos Általános Szerződési Feltételekre mutat. Így a megrendelő minden vásárlás előtt tudomást szerezhet a pillanatnyilag hatályos Általános Szerződési Feltételekről.
  • Jelen Általános Szerződési Feltétel letölthető pdf formátumban a webáruházról. Általános Szerződési Feltételek letöltési lehetőségével a webáruház eleget tesz a távollevők között kötött szerződésekről szóló 450/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. §-ban foglalt kötelezettségeknek.
  • A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
  • A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés írásbelisége, iktatása

  • Tekintve, hogy a thecode.hu oldalain megjelenő termékek megvásárolható szolgáltatások, nem külső raktárból, illetve beszállítótól érkezik, így az oldalon feladott rendelések írásbeli szerződésnek minősülnek.
  • Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések a díjbekérő rendezését megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük.
  • Írásbeli szerződésnek a vásárlásról kiállított díjbekérő minősül, melyek minden esetben iktatásra és a könyvelési szabályok szerinti tárolásra kerülnek. Egyebekben a webáruházon tett megrendelések nem kerülnek iktatásra, azok kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, későbbiekben nem kereshetőek vissza, magatartási kódexre nem utalnak.

Az ügyintézés, a szerződés nyelve

  • Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés nyelve a magyar. A szerződés megkötése is kizárólag magyar nyelven történik, arra Magyarország jogai az irányadóak.

 3, Regisztráció és hírlevél

  • Érdemes hírlevélre feliratkozott vásárlónknak lenni, hiszen akcióinkról itt számos információt kap.
  • A regisztráció a vásárláshoz szükséges adatokat tartalmazza, az ott megadott adatokat a megrendelések teljesítése céljából használjuk fel. Az adatokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeljük, azokat más részére nem szolgáltatjuk ki.
  • A regisztráció során megadott adatokat bármikor módosíthatja, illetve megrendelés esetén pontosíthatja a regisztrációs fiókjában.
  • Hírlevelünkre le,- illetve feliratkozni a regisztrációs lapon van lehetőség, valamint a hírlevél alján található megfelelő menüpontban.

4, Regisztráció/ Vásárlás

  • A vásárláshoz nem szükséges regisztrált felhasználónak lennie. Amennyiben regisztrált felhasználó, újbóli vásárlás esetén  be kell jelentkeznie a regisztráció során megadott e-mail/jelszó párossal.
  • A Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
  • A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető végtermék teljesítésének késedelemért, ill. egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  • A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
  • Amennyiben elfelejtette jelszavát, lépjen a Belépés menüpontra, ott találhatja az „elfejeltettem a jelszavam” opciót, melyre kattintson rá, majd pedig adja meg a regisztrált e-mail címét. Rendszerünk pár percen belül automatikusan elküldi a megadott e-mail címre az új jelszó beállításához használható linket.
  • Probléma esetén kérjük, jelezze azt ügyfélszolgálatunkon (hello@thecode.hu)!

5, Rendeléssel kapcsolatos fontos tudnivalók  

 

  • Az oldalunkon található termékeket/szolgáltatásokat rendelés feladásával vásárolhatja meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A termékekkel kapcsolatos fontos tudnivalókat, valamint az eladási árakat a felhasználó a termék információs oldalán ismerheti meg még a rendelés leadása előtt.
  • A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását és a termékről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatt.
  • Amennyiben hibás ár kerül a webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.
  • Ha hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között és a felek nem jutnak kölcsönösen egybehangzó véleményre, akkor nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.

6, Rendelés menete

  • A Sablonok, Tárhely és domain vagy Bővítmények menüpont alatt tudja kiválasztani az Ön számára szükséges termékeket, szolgáltatásokat. Amennyiben meg szeretné vásárolni a terméket, úgy kattintson a „Kosárba teszem” gombra. Miután ez megtörtént, Ön kosarának tartalmában tudja változtatni a kívánt mennyiséget, illetve törölni és folytatni a vásárlást vagy a vásárláshoz megadott adatait.
  • Amikor a terméket a kosárba helyezi, megjelenik egy információs ablak, ami tájékoztatja a vásárlót arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. Ekkor választhat, hogy tovább nézelődik a webáruházban vagy elkezdi a megrendelés folyamatát a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra kattintva. Ha az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol leellenőrizheti kosarának tartalmát. A kosár oldalon módosítani tudja a megrendelést és tételt is tud törölni a kosárból. Ha mindent rendben talált, elkezdheti a rendelést és bejelentkezhet fiókjába, ill. regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával.
  • Amennyiben már regisztrált felhasználónk, úgy a regisztrált e-mail címet és a webáruházban használt jelszavát kell megadnia. Amennyiben még nem regisztrált vásárlónk, úgy gyors regisztrációt követően léphet tovább, és küldheti el megrendelését. A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció.
  • Töltse ki a számlázási adatokat.
  • A fizetés a kiállított díjbekérő alapján történhet, melyet a rendelést követően a Szolgáltató maximum 3 munkanapon belül megküld a vásárlónak.
  • Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a megrendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén áll módunkban biztosítani.

Banki átutalással történő fizetés

  • A díjbekérő alapján van lehetőség banki átutalással, előre utalás formájában teljesíteni a fizetést.
  • Banki utalás esetén kiállításra kerül a vásárlást igazoló számla, melyet e-mail-ben eljuttatunk a vásárlónak. A bankszámlaszámunkat, a bank adatait a számla tartalmazza.
  • Megrendelését az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően kezdjük elkészíteni. A rendelés legkorábbi átvételének napjáról e-mailben tájékoztatjuk Önt.
  • A banki átutalással történő fizetés esetén a pénzügyi műveletet feldolgozó bankunk a Kereskedelmi és Hitelbank (K&H)
  • A számlázási adatok megadását követően a vásárló egy jelölőnégyzetbe helyezetett pipával igazolhatja, hogy elolvasta, megértette és elfogadta az ÁSZF-et és az adatvédelmi nyilatkozatunkat.
  • Ezen az oldalon megjelenik a vásárlási adatok összegzése, ahol a megrendelésének adatait a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti. A „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését és küldheti el részünkre.
  • A rendelést visszaigazoló e-mailt legkésőbb a teljesítés időpontjában megküldjük Önnek. Az e-mail tartalmazza cégünk adatait, a megrendelés tárgyát, a termék árát (az általános forgalmi adóval növelt árát, illetve a szállítási költséget).
  • A várható legkorábbi átvétel idejét a rendelés feladását követően pár órán, de legkésőbb 5 munkanapon belül válaszlevélben jelezzük.
  • Az átvétel átlagos ideje a kiválasztott csomag függvényében változik, melynek általános mértékéről a Csomagok menüpontban tájékozódhat.
  • Kérjük, csak abban az esetben adja fel rendelését, ha valóban át kívánja venni. Az át nem vett rendelésekkel fölösleges munkánk és kárunk keletkezik.
  • Amennyiben a megrendelt terméket valamilyen váratlan okból nem tudjuk Önnek biztosítani, erről haladéktalanul tájékoztatjuk.

Adatbeviteli hibák rendelés előtt való azonosítása és kijavítása

  • Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja az adatbeviteli hibákat.
  • A webáruház az adatbeviteli hibáknak(„félrekattintások”) a szerződéses nyilatkozat (ami vételár fizetésével járó, kötelező erejű vételi ajánlat) elküldését megelőző azonosítását és kijavítását az alábbi szerint biztosítja: a vásárló a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés részünkre való elküldéséig a webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.

7, Termékek árának feltüntetése

 

  • A webáruházban a termékek ára forintban kerül megadásra. A termékek ára a megrendelés napján a webáruházban föltüntetett ár. A termékek ára az általános forgalmi adót tartalmazzák, azonban megrendelés esetén, a megrendelés véglegesítését megelőzően a webáruház feltünteti a termék árát, a termék után fizetendő áfát és a termék árának áfával növelt összegét.
  • Külföldi IP címről rendelés esetén a Webáruház külföldi és megfelelő EU-s adószámmal rendelkező egyénként kezeli a megrendelőt. Ekkor a termék árát ÁFA nélkül mutatja a Webáruház, még a bruttó ár helyén is. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem kell ÁFÁ-t fizetni. Tehát, ha valaki nem rendelkezik EU-s adószámmal, akkor a nettó ár + 27 % ÁFA lesz az az érték, amit fizetni kell.
  • A mindenkori fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. Árváltozás esetén értesítjük Önt, és lehetősége van a módosított áron megrendelését visszautasítani vagy továbbra is fenntartani. A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk!

8, Termék rendelkezésre állása

  • A megrendelés, vagy annak visszaigazolása akkor tekinthető a webáruházhoz vagy a vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik. Nem terheli a webáruházat semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt számára nem hozzáférhető.

9, A végtermék leszállításával kapcsolatos fontos tudnivalók 

  • A végtermék leszállításának várható idejéről a Csomagok menüpont alatt tájékozódhat. A leszállítás hétköznap 9-17 óráig történik.
  • A Csomagok menüpont alatt található várható leszállítási idő (elkészítési idő) abban az esetben érvényes, ha a Szolgáltató részére minden, a munkafolyamat elvégzéséhez szükséges információ a Szolgáltató rendelkezésére áll, melyet a megrendelő kötelessége biztosítani.
  • A Megrendelő biztosítja (választott csomag függvényében) a Szolgáltató részére az ftp kapcsolatot a tárhelyhez, domain elérést, a termékhez kapcsolódó képi és szöveges tartalmi elemeket.
  • Amennyiben a leszállítással kapcsolatban további észrevétele vagy kifogása van, kérjük, jelezze felénk levélben vagy telefonon.

10, Több megrendelés feladása, egy szállítási tételként

  • A rendelés leszállítását megelőzően lehetőség van újabb rendelések feladására és azok összefűzésére, amennyiben az eredeti megrendeléshez köthető bővítmény vagy tárhely illetve domain kerül hozzáadásra az eredeti megrendeléshez. Ez esetben a rendelések egy leszállítási tételként kerülnek kezelésre, de külön díjbekérőn és számlán kerül rendezésre.
  • A rendelés összevonás feltétele, hogy az új megrendelés megjegyzésében jelezze, hogy mely előző rendeléssel vagy rendelésekkel (azonosító szerint) kerüljön összevonásra az adott rendelés.

11, Rendelések módosítása

  • A díjbekérő kiegyenlítését megelőzően van lehetőség a megrendelést módosítani.
  • A módosítási igény érintheti a rendelés átvételének idejét is, ezért ilyen esetben a módosítás elfogadását követően jelezzük Önnek a módosítást követő várható átvételt.
  • Ha a díjbekérő már kiegyenlítésre került, úgy a módosítás csak nagyobb csomagra váltás esetén lehetséges.

12, Adatkezelés

  • Fontos számunkra adatainak biztonsága, emellett gazdasági érdekünk is megkívánja felhasználóink megelégedettségét, ezért mindent megteszünk adatai biztonságos kezelése érdekében. Az adatok technikai okokból történő elvesztése, sérülése, vagy egyéb károsodásáért azonban a szolgáltatás jellegére tekintettel nem tudunk felelősséget vállalni. A webáruházban való regisztráció során szükséges a felhasználóknak megadni az alábbi adataikat; név, cím, adószám, email, telefonszám, megrendelési cím.
  • Az adatkezelés jogszabályi alapja az eKer tv. 13/A. §, amely szerint a webáruház az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. A webáruház az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti a természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat. A webáruház a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatait, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek.
  • Webáruházunk jogszabályon alapuló kötelező adatszolgáltatási kötelezettséget teljesít az illetékes hatóságok, közigazgatási szervek és egyéb szervek felkeresése alapján.
  • Tájékoztatjuk, hogy a webáruházban való regisztrálással egyúttal kifejezett hozzájárulását adja adatainak az Általános Szerződési Feltételek szerinti céllal, és feltételek szerint történő felhasználásra. Az adatkezelés ideje az érintettnek az adatkezeléshez adott hozzájárulásának visszavonásáig, vagy a regisztrációjának törléséig tart.
  • Adatainak kezelésének célja a webáruház szolgáltatásainak (különös tekintettel a termékek vásárlására) igénybevételéhez szükséges folyamatok (a termék árának megfizetése, szállítás stb.) lehetővé tétele.
  • Adatait a webáruház és a megrendelésének teljesítésében részt vevő kereskedő(k) kezelik a megrendelés teljesítéséhez szükséges mértékben, módon és ideig.
  • A webáruháznak megadott adataiba való betekintést, adatainak módosítását, vagy törlését regisztrációs fiókján keresztül, vagy a webáruháznak küldött emaillel kérheti. Adatai módosítását vagy törlését legkésőbb 30 napon belül teljesítjük, ill. töröljük.
  • A webáruház szolgáltatásainak igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
  • A megrendelés folyamán rögzített adatokat a webáruház a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán, a megadott adatokkal kerülnek rögzítésre és tárolásra a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
  • A webáruházzal való viszonyán alapuló adatkezelés jogszerűtlensége, ill. egyéb adatkezelési szabálytalanságok, vagy mindezek gyanúja estén jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

levelezési cím: 1534 Budapest, Pf.: 834

cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36 (1) 391-1400

Fax: +36 (1) 391-1410

www: http://www.naih.hu, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

13, Vásárlástól való elállás joga

  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a számítógépes szoftver megrendelt termék kézhez vételétől nem illeti meg az elállás joga.
  • Az elállási jog nem gyakorolható a következő esetekben:
    • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
    • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    • Nem rendeltetésszerűen használt, illetve sérült termék vagy kiegészítő esetében.
    • Személyhez kötött, egyedi megrendelés esetén. Ide tartoznak az egyedi igény alapján összeállított termékek, valamint az egyedi igény szerinti nagy mennyiségű megrendelések.
    • Szolgáltatások esetében, ide tartoznak a kiszállítás, összeszerelés és egyedi szervizköltségek díjai.

14, Jótállás, szavatosság

  • Figyelembe véve, hogy a webshopok wordpress motorral készülnek a jótállás ideje maximum 1 év.
  • A jótállási idő leteltével a felhasználónak lehetősége van igénybe venni frissítési/upgrade szolgáltatást, mely tartalmazza a wordpress motor és a kiegészítő pluginek frissítését, valamint az elmentor licensz 1 éves meghosszabbítását.
  • A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha a vevő gondatlanul kezeli a rendszer eléréséhez szükséges belépési adatokat, így harmadik fél jogosulatlanul fér a rendszerhez.

Hibás teljesítés

  • A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy ismernie kellett, valamint ha jogosult nem bocsájtott minden információt a Szolgáltató birtokába a rendszer megfelelő elkészítéséhez.

15, Panasz

  • A webáruház tevékenységével kapcsolatos bármilyen észrevételét, ill. panaszát szívesen fogadjuk a webáruház elérhetőségein.
  • A Szolgálató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  • Panaszát legkésőbb 30 napon belül írásban, e-mailen válaszoljuk meg. A panaszára adott válaszunkat és a panaszról felvett jegyzőkönyvet  5 évig megőrizzük és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • Az elutasító választ indokoljuk és tájékoztatjuk. Az elutasító válasz esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
  • Tájékoztatjuk Önöket, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnik.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

  • Tájékoztatjuk, hogy a webáruház a székhelye szerinti békéltető testületnél vagy – valamennyi békéltető testületre kiterjedő hatállyal – a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál írásban, visszavonásig érvényes általános alávetési nyilatkozatot tehet, amelyben vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak aláveti magát. Az alávetési nyilatkozatban a webáruház kötelezettségvállalásának mértékét, illetve hatályát a jogvita tárgyának általa meghatározott értékében vagy más módon is korlátozhatja. A webáruház mentesül e nyilatkozat kötőereje alól, ha bizonyítja, hogy azt a szerződéskötésig a vállalással azonos módon visszavonta.
  • A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII.2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, ill. a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességű kormányhivatal jár el.
  • A Fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista
  • A Fogyasztónak panasza esetén mindig lehetősége van békéltető testülethez fordulni.
  • Elérhetőségüket itt találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu

Fővárosi Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszáma: (1) 488 21 31

Fax száma: (1) 488 21 86

E-mail cím: onlinevita@bkik.hu

  • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói vita esetén a fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően a bejelentkezés után nyújthatja be panaszát az online felületen keresztül, melynek címehttps://webgate.ec.europa.eu/odr
  • A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, akkor a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Jogkikötés

  • Megrendelésre és azzal összefüggésben felmerülő kérdésekre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései irányadóak.
  • A felhasználó és a webáruház közötti vitás kérdéseket a felek békés úton, ill. az általános szerződési feltételekben megjelölt hatóságok békéltető és egyéb testületei előtt rendezik.
  • A Ptk alkalmazása körében is megfelelően irányadóak a fogyasztói szerződés érvényességével kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 2/2011. PK vélemény 5.a.) pontjában foglaltak, miszerint „Fogyasztói szerződésben a fogyasztóval szerződő fél lakóhelye, vagy székhelye szerinti bíróság illetékességének – általános szerződési feltételen, vagy egyedileg meg nem tárgyalt feltételen alapuló – kikötése tisztességtelen. A kikötésben megjelölt bíróság saját illetékességének vizsgálata körében a kikötés tisztességtelenségét hivatalból köteles észlelni, de az általános illetékességgel rendelkező bírósághoz csak akkor teheti át a keresetlevelet, ha a fogyasztó – a bíróság felhívására – az illetékességi kikötés tisztességtelenségére hivatkozik.

16, Gyakran ismételt kérdések 

  • Nem találja a keresett terméket? Használja oldalunk keresőjét vagy böngésszen rendszerezett kategóriáink között!
  • Közlendője, megjegyzése van a rendelésével kapcsolatban? Használja a rendelés feladása során a megjegyzés mezőt, mellyel ügyfélszolgálatunknak üzenhet.
  • Feladtam a rendelésemet? Ha e-mail címére megérkezett a visszaigazoló e-mail vagy oldalunkon belépést követően a “Vásárlásaim” menüpont alatt megtalálja rendelését, akkor egész biztosan sikeres volt a rendelés feladás, hamarosan jelezzük Önnek e-mail-ben az átvétel idejét.
  • Nem kapott visszaigazolást? Elképzelhető, hogy a rendelési folyamaton nem ment végig, vagy egyéb okból nem került be a rendelése. Ez esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a hello@thecode.hu címen, vagy a +3620/566-35-35 telefonszámon.
  • Fontos, hogy adatainál valós, rendszeresen olvasott e-mail címet, valamint napközben elérhető telefonszámot adjon meg. Ügyfélszolgálatunk és fejlesztőink elsősorban e-mail-en keresztül és telefonon veszik fel Önnek a kapcsolatot.
  • Mennyi ideig kapok frissítéseket a csomagokkal? Minden csomagunk wordpress motorral készül és tartalmaznak 1db Elementor Pro licenszt. Az Elementor Pro licensz 1 évre szól, ez azonban hosszabbítható.